Poprzedni temat :: Następny temat
zadbana 50tka
Autor Wiadomość
dwudyszka 

Wysłany: 2017-03-19, 11:40   zadbana 50tka

Ja mam wrażenie, że kobieta 50+ to ma takie trochę klapki na oczach i zaczyna coś ze sobą robić jak mąż odejdzie, albo zacznie zdradzać z młodszą, ładniejsza. Rzadko jest tak, żeby się sama bierze za siebie bo wszystko jest ważniejsze, żeby mąż miał wygodn ie, żeby dzieci wyszły na ludzi, ładnie wyglądały, żeby w domu był błysk, obiadek podany na czas itp. Jak myślicie?

nieliniowa 

Wysłany: 2017-03-19, 12:00   

możliwe ale nie znam się na tym, bo pogoniłam domowego psuja dawno i potem tylko piłam śmietankę, brudne gacie prali sobie sami

Basia 

Wysłany: 2017-03-19, 12:51   

Od razu nóż mi się otwiera jak przy reklamach typu- czy wiecie ile kobiet w Polsce ma nadwagę.
Zapytajmy ilu facetów ma nadwagę, ilu dba o siebie , ilu się dokształca ?
I to te adonisa mają jakieś wymagania?

sowa 

Wysłany: 2017-03-19, 14:31   

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

„Słowa są pretekstem. To wewnętrzna więź przyciąga jedną osobę do drugiej, a nie słowa.” Rumi

malgonia 

Wysłany: 2017-03-19, 15:14   

I znowu stereotypy :mrgreen: :mrgreen: nie wszyscy są beznadziejni, nie wszyscy zdradzają i nie wszystkie kobiety maja klapki na oczach..Życie jest piękne, ludzie są dobrzy i wartościowi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Basia 

Wysłany: 2017-03-19, 16:16   

Stereotypy trzymają się mocno.

aka2 

Wysłany: 2017-03-19, 22:22   

Ale generalnie kobieta to lepszy model czlowieka od faceta.

nieliniowa 

Wysłany: 2017-03-20, 06:59   

malgonia napisał/a:
I znowu stereotypy :mrgreen: :mrgreen: nie wszyscy są beznadziejni, nie wszyscy zdradzają i nie wszystkie kobiety maja klapki na oczach..Życie jest piękne, ludzie są dobrzy i wartościowi
"Życie jest piękne, ludzie są dobrzy i wartościowi " - to też stereotyp, o ile nie przemożna potrzeba uniknięcia kontaktu z rzeczywistością :mrgreen:
aka2 napisał/a: